måndag 13 oktober 2008

Träning.

Hello!
Sitter och tittar på Sex and the city. Känns så mysigt att bara ta det lugnt efter att ha tränat!
Har börjat tänka helt annorlunda om träningen; förut tränade jag bara, punkt slut. Nu koncentrerar jag mig på mina resultat. Jag tränar t.ex upp armarna för att kunna göra en speciell rörelse i dansen (dansar modern dans varje söndag), så när jag kan göra den rörelsen sedan kommer jag bli jättestolt. :P


Min dag i punktform:
  • Vaknade 8:30
  • Duschade, åt havregrynsgröt och gick till bussen
  • Skola. Ganska kul, fick ett nytt projekt på ensamblen som vi ska jobba med nu i en månad, vi skapade duetter och trior och ska framföra en låt per grupp på en klasskonsert i november.
  • Träning; gick till gymmet, sprang 30 minuter och tränade armar.
  • Åkte buss hem, och åt middag.

Inga kommentarer: